2D un 3D projektēšana ar AutoCAD programmas palīdzību
Izglītības programmas (īpašais) veids |
Pieaugušo neformālās izglītības programma |
Izglītības programmas īstenošanas ilgums |
80 akadēmiskās stundas |
Prasības izglītojamā iepriekšējai izglītībai |
Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (DigComp 3.-4. līmenis) |
Izglītības ieguves forma |
Klātienē/ tiešsaistē |
Izglītības dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi |
Apliecība par pieaugušo neformālās izglītības programmas apguvi |
Programmas saturā ietverto tēmu saraksts:
- AutoCad (turpmāk tekstā ACAD) darba vide.
- ACAD vienkāršu objektu izveidošana.
- Sarežģītie ACAD objekti, izveidošana, rediģēšana, īpašības.
- Teksta informācijas ievade.
- Darbs ar izmēriem.
- Bloki
- Rasējuma izkārtojums.
- Telpisko (tālāk tekstā 3D) modeļu uzbūves specifika.
- 3D objektu modificēšana trīsdimensiju telpā.
- 3D modeļu izdrukāšana.
- Pielietojuma īpatnības
- 3D modeļu vizualizēšana.
Prasmes, kas tiek iegūtas programmas apguvē:
- Izvēlēties atbilstoši projekta uzdevumam, pareizos instrumentus un darba paņēmienus;
- Pārzināt būtiskākās un nepieciešamākās AutoCAD komandas plakanajā grafikā;
- Pārzināt telpisko modeļu veidošanu un rediģēšanu, perspektīvu, šķērsgriezumu un darba rasējumu veidošanu, materiālu izmantošanu un objektu renderēšanu;
- Elektroniski sagatavot dokumentāciju rasējuma izdrukāšanai.
3D projektēšana ar Autodesk Revit
Izglītības programmas (īpašais) veids |
Pieaugušo neformālās izglītības programma |
Izglītības programmas īstenošanas ilgums |
80 akadēmiskās stundas |
Prasības izglītojamā iepriekšējai izglītībai |
Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (DigComp 3.-4. līmenis) |
Izglītības ieguves forma |
Klātienē/ tiešsaistē |
Izglītības dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi |
Apliecība par pieaugušo neformālās izglītības programmas apguvi |
Programmas saturā ietverto tēmu saraksts:
- Autodesk Revit pamati
- Modelēšana
- Darbs ar grafiku
- Marķēšana
- Saimes veidošana
- Specifikācijas
- Rasējumu iegūšana
- Sadarbība
Prasmes, kas tiek iegūtas programmas apguvē:
Apmācību rezultātā jūs iemācīsieties modelēt ēkas, izmantojot arhitektūras elementus, konfigurēt un veidot komponentu saimes, gatavot projekta dokumentāciju, kā arī uzzināsiet, kā organizēt kopīgu darbu pie projekta.
Vizuālo materiālu izstrāde, izmantojot CorelDraw
Izglītības programmas (īpašais) veids |
Pieaugušo neformālās izglītības programma |
Izglītības programmas īstenošanas ilgums |
80 akadēmiskās stundas |
Prasības izglītojamā iepriekšējai izglītībai |
Vismaz pamatizglītība, datorlietošanas prasmes pamata līmenī (DigComp 1.-2. līmenis) |
Izglītības ieguves forma |
Klātienē/ tiešsaistē |
Izglītības dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi |
Apliecība par pieaugušo neformālās izglītības programmas apguvi |
Programmas saturā ietverto tēmu saraksts:
- Rastra un vektorgrafika.
- Primitīvi, īpašības.
- Pielietošana.
- Darbs ar līklīnijām.
- Buļa operācijas (apgriešana, sapludināšana u.c.).
- Tekstūras un krāsu īpašības. Pielietošana, rediģēšana.
- Darbs ar tekstu. Teksta veidi, pielietošana.
- Rastra redaktora pamatjēdzieni. Rīkjoslas.
- Slāņi. Objektu izdalīšana un transformācija.
- Krāsas un tekstūras.
- Dažādība un izmantošana.
- Teksta veidi, rediģēšana.
- Efekti, to pielietošana.
- Animācija. Banera izstrāde.
- Rastra un vektorgrafikas objektu savstarpēja izmantošana.
- Papildefekti CorelDraw, PowerClip, Contur u.c.
- Drukāšanas opciju lietošana.
Prasmes, kas tiek iegūtas programmas apguvē:
Prast pielietot praktiskas iemaņas poligrāfiskas un reklāmas produkcijas izveidošanai (logotipi, zīmogi, vizītkartes, aploksnes, atklātnes un firmas veidlapas, plakāti, t.sk. lielformāta, baneri mājaslapai, kalendāri, žurnāla apvalki, avīzes un daudz ko citu).
Vizuālo materiālu izstrāde, izmantojot Adobe Illustrator
Izglītības programmas (īpašais) veids |
Pieaugušo neformālās izglītības programma |
Izglītības programmas īstenošanas ilgums |
80 akadēmiskās stundas |
Prasības izglītojamā iepriekšējai izglītībai |
Vismaz pamatizglītība, datorlietošanas prasmes pamata līmenī (DigComp 1.-2. līmenis) |
Izglītības ieguves forma |
Klātienē/ tiešsaistē |
Izglītības dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi |
Apliecība par pieaugušo neformālās izglītības programmas apguvi |
Programmas saturā ietverto tēmu saraksts:
- Iepazīšanās ar grafiskās programmas saskarni, tās personalizēšana efektīvam darbam;
- Grafikas veida atšķirības;
- Rastra grafikas attēla pārveidošana vektorgrafikā;
- Dažādu formu zīmēšana un pielāgotu formu veidošana;
- Darbs ar tekstu – tā pievienošana un noformēšana;
- Objektu noformēšana;
- Objektu transformēšana;
- Infografikas veidošana un noformēšana;
- Failu saglabāšana drukai un tīmeklim piemērotā formātā;
Prasmes, kas tiek iegūtas programmas apguvē:
- Izmantot programmas rīkus vektorgrafikas izstrādei;
- Izstrādāt un sagatavot uzņēmuma logo;
- Izveidot pakalpojuma/produkta reklāmas bukletu;
- Izmantot programmas rīkus infografikas izveidei;
- Sagatavot grafiskos elementus elektroniskai videi.
3D modelēšanas un animācijas veidošana ar profesionālo programmu Blender
Izglītības programmas (īpašais) veids |
Pieaugušo neformālās izglītības programma |
Izglītības programmas īstenošanas ilgums |
80 akadēmiskās stundas |
Prasības izglītojamā iepriekšējai izglītībai |
Vismaz pamatizglītība, datorlietošanas prasmes pamata līmenī (DigComp 1.-2. līmenis) |
Izglītības ieguves forma |
Klātienē/ tiešsaistē |
Izglītības dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi |
Apliecība par pieaugušo neformālās izglītības programmas apguvi |
Programmas saturā ietverto tēmu saraksts:
- Blender instalācija un konfigurēšana
- Vienkāršās ainas modelēšana
- Personāža modelēšana
- UV kartēšana
- Personāža virtuālā "skeleta" izveide un animācija
- 3D tēlniecības rīki
Prasmes, kas tiek iegūtas programmas apguvē:
- Blender lietošana un tā saskarnes konfigurēšana
- Modelēšanas principu apgūšana
- 3D modeļu veidošana
- Animācijas pamatu apgūšana
- Materiālu un tekstūru lietošana
- Objektu animēšana
Animācijas un vizuālo efektu veidošana ar Adobe After Effects
Izglītības programmas (īpašais) veids |
Pieaugušo neformālās izglītības programma |
Izglītības programmas īstenošanas ilgums |
80 akadēmiskās stundas |
Prasības izglītojamā iepriekšējai izglītībai |
Vismaz pamatizglītība, datorlietošanas prasmes pamata līmenī (DigComp 1.-2. līmenis) |
Izglītības ieguves forma |
Klātienē/ tiešsaistē |
Izglītības dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi |
Apliecība par pieaugušo neformālās izglītības programmas apguvi |
Programmas saturā ietverto tēmu saraksts:
- Jaunas kompozīcijas veidošana
- Pamatinstrumentu izmantošana
- Darbs After Effects CC timeline joslu
- Formu un teksta slāņu pievienošana
- Pozīcijas, izmēra, rotācijas un caurspīdīguma animēšana
- Darbs ar formu slāņiem un maskām
- Motion grafikas principi
- Vizuālie efekti
- Projektu eksportēšana
Prasmes, kas tiek iegūtas programmas apguvē:
- Izprast par animācijas un motion dizaina koncepcijām.
- Izstrādāt un animēt grafiku.
- Strādāt ar transformācijām.
- Apgūt vienkāršas, bet jaudīgas tehnikas, lai radītu sarežģītākās animācijas.
- Veidot vizuālos efektus.